perjantai 17. tammikuuta 2014

Tulevaisuuden toiveet

Moikka! 
Tänään ajattelin kirjoittaa tulevaisuuden toiveet postaukset. Koska kuulkaas, olen ihminen joka haaveile paljon, erittäin paljon! Halusin siis jakaa teidän kanssa minun haaveitani, toivottavasti tämä kiinnostaisi teitä.

Lähitulevaisuus
Olen toivonut että minun englannin kieli vielä kehittyisi hieman, sillä puhun englantia sujuvasti, mutta tietenkin aina on parannettavaa, haluaisin meinaan päästä ensi vuonna englannin puoliselle osalle lukiossa. 
Oi, toivoisin kovasti että saisin kerättyä tarpeeksi rahaa järjestelmäkameraan, haluan niin kovasti semmoisen, valokuvaus on yksi asia jota rakastan ja jota en voi harrastaa koska minun kamerani ovat kaikki dead. Lisäksi toivoisin että kesä 2014 tulee olemaan mahtava, jesjesjes mulla on rippileiri!

Paljon asioita edessä..
Haluan, ja haaveilen päästä lääkäriksi, neurologiksi, haluan päästä tieteeseen töihin koska se kiinnostaa minua erittäin paljon. Se tosiaan on kaukana edessä jos on, ja siihen pitää tehdä paljon työtä, toivon pääseväni yliopistoon opiskelemaan että pääsisin sitten tähän neurologin asemaan.

Tietenkin haluan löytää rakkauden, mutta toivon eniten terveyttä ja läheisteni terveyttä. :)

xx, Anni, toivottavasti tykkäsitte tästä postauksesta!

5 kommenttia:

  1. Kyllä susta neurologi tulee, vaikutat tosi fiksulta tytöltä :) Haaveilu on ihanaa, joten ei haittaa jos haaveilee paljon ;-)

    http://tothebeautifulday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mäkin haluaisin puhua englantia sujuvasti :)! Tässä blogissa on tosi hieno banneri ja ulkoasu :)

    VastaaPoista
  3. blogin nimi on todella hyvä, ja kirjoitat kivasti :-) tälläiset postaukset on aina kiinnostavia :)

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi! :) Ja vähän kiva kun tiedät jo miksi haluat, mulla on vielä hakusessa tulevaisuuden suunnitelmat :D

    http://oodionnelle.blogspot.fi/

    VastaaPoista